Természet – Erdő
Műszaki területek iránt fogékony emberként organikus dolgokat alkotni számomra szenvedés és hozzám hasonlóan valószínű sokaknak beletörik a bicskája. Mi az ok? Hogy a természet sokszínű véletlenszerűségét nem lehet szimplán adat szinten kezelni, teljesen más szemléletre van szükség, ebben próbálok némi támpontot adni.
A megvalósítás hasonló a sivatag során alkalmazotthoz, fő vonalon tájgenerátort és részecske rendszereket használunk. Emellett kimelt szerepet kap a növényzet, röviden bemutatom a Blender fa generátorát, létrehozunk anyagokat akár egy darab textúrából, megpróbáljuk leképezni a természet sokszínűségét megannyi érdekes technika alkalmazásával. Kezdésként zöldellő mezőt alkotunk a segítségével, aztán még az egyszerűbb vonalon haladva erdőt némi extra kiegészítéssel, végül egy komplexebb sokkal több egyediséget tartalmazó jelenettel zárjuk a sort, miközben igyekszem minél több tapasztalatot, tippet megosztani veled.
A tanfolyam megkezdése alapszínű ismeretanyagot feltételez, melyet a kezdőtanfolyamok segítségével elsajátíthatsz. A tananyag a Blender 2.8x-as verzióitól lesz használható.
Lényeges információ, hogy ez a tanfolyam a Blender kezdő kurzus II. vagy III. részében résztvevők számára ingyenesen lesz elérhető, részleteket ebben a bejegzyésben találsz.
Megjelenés időpontja: 2022.02.07