Ezt az aloldalt azért hoztam létre, hogy sokkal könnyebben követhetővé váljon a folyamatban lévő projektjeim állapota. A blog bejegyzések egyszerű bejelentésein túl itt ténylegesen ellenőrizheted, hogy míg te tanulsz, én sem lazsálok, újabb és újabb tartalmakat készítek. Dátumokat direkt nem teszek közzé, mert mindig történhet valami, ahogy történt nem egyszer eddig is, ami miatt halasztani kell egy-egy tanfolyam kiadását, de ha azt látod, hogy a folyamatjelző átlépte a 90%-os határt, akkor már tesztszakaszban vagyok az adott projekt kapcsán. Ha van olyan téma amit szívesen viszontlátnál a tanfolyamok közt vedd fel velem a kapcsolatot, megrágom a dolgot!
3D szkennelés – 3D grafika tanfolyam
A soron következő kurzus egy nagyszerű technológia otthoni körülmények közt is megvalósítható változatás mutatja be. Megismerhetsz egy remek szoftvert, mely szimpla fotókból képes rekonstruálni a tárgyakat, ezt követően pedig a Blender használatával jelentősen mind geometriai mind textúrázási szempontból optimalizáljuk a létrejött objektumot. Mindennek alanya a Kőszegi-hegységben található Ördögtányér szikla.
Honda MP4-6 modellezés – 3D grafika tanfolyam
A Honda ikonikus versenygépének modellezése igazán gyakorlatias és tartalmas lesz. Megmutatom milyen módszer segítségével tudsz összetett felületeknek is tökéletes megjelenést kölcsönözni, megismerheted a különféle módosítók alkalmazásának előnyét, de foglalkozunk realisztikus felületi anyagok létrehozásával is. Nem cél az utolsó csavarig történő megalkotás, itt-ott elcsalunk belőle, a lényeg a megvalósítás folyamatán lesz.
Természet – Erdő – 3D grafika tanfolyam
A természet sorozat második részében az erdő kerül középpontba. Kimelt szerepet kap a növényzet, megpróbáljuk leképezni a természet sokszínűségét megannyi érdekes technika alkalmazásával. A megvalósítás hasonló a sivatag során alkalmazotthoz, fő vonalon tájgenerátort és részecske rendszereket használunk.
Természet – Sivatag – 3D grafika tanfolyam
Ebben a tanfolyamban természet vonalon haladva sivatagot fogunk megalkotni 3D grafika segítségével. A két fő blokkban két eltérő módszert ismerhetsz meg, melyből elsőként egy egyszerűbb tájgenerátor és részecske rendszerre épülőt használjuk, másodikként pedig betekintést nyerhetsz a Micro Displacement technikába.
Pixelight Learning tartalom bővítés
Megkezdődött egy hatalmas tartalmi csomag készítése, mely érinti a már meglévő anyagot, de új tanfolyamok megjelenését is. Utóbbiban a természet lesz a középpontban, a sivatag kopárságától a zöldellő alpesi legelőkig jutunk el, megannyi érdekes állomáson keresztül. A felépítés nagyon hasonló lesz a Blender kezdő tanfolyam második részének Föld bolygó projektjéhez. Modellezünk, létrehozunk anyagbeállításokat procedurális és/vagy normál textúrák segítségével, végül utómunka és animálás. Mindez a leendő tartalom a Blender kezdő kurzus résztvevőinek teljesen ingyenesen lesz elérhető!